Tamoxifen-efekty,działanie,stosowanie

Medycyna w dzisiejszych czasach jest szeroko rozwinięta. Należy przypomnieć stare dzieje, kiedy zwykła grypa wpędzała ludzi do grobu. Oczywiście zdarzało się tak w krajach, które miały słabo rozwiniętą tę płaszczyznę. Teraz nie spotykamy już takich zachować, a uleczalność pewnych chorób jest w zasadzie stuprocentowa. Dalej jednak szukamy antybiotyków na wiele schorzeń. Najbardziej wyniszczającym związkiem chorobotwórczym jest rak. Występuje bardzo często w naszym społeczeństwie i objawia się różnymi powikłaniami. Im szybciej zdiagnozujemy tego typu przypadek, tym lepiej dla nas samych. Medykamenty są stosowane również do podniesienia osiągów organizmu. Chodzi tutaj między innymi o sterydy anaboliczne, które jak wiadomo wywierają określony wpływ na nasze komórki. Produkty znajdujące się na półkach w aptekach mogą zrobić wiele dobrego. Oczywiście należy stosować je z głową, gdyż każdy nieprzewidziany krok może doprowadzić nasz organizm do skrajnego wyczerpania, a finalnie do choroby. Substancje dostarczane z zewnątrz muszą być bacznie kontrolowane przez lekarza. Innej możliwości niż stały nadzór i kontrola nie ma. Bezpieczeństwo i zdrowie jest najważniejsze. Nawet, jak jesteś zawodowym sportowcem, który z medykamentami nie jest na bakier.

Sterydy anaboliczne – czy są naprawdę potrzebne?

Sterydy anaboliczne podnoszą osiągi naszego organizmu. Składają się z różnych związków chemicznych, które pomagają w regeneracji tkanek, przyśpieszają syntezę białek oraz przyśpieszają procesy budowania tkanki mięśniowej. Ich skład jest zależny od produktu jaki weźmiemy pod lupę. Najważniejszym anabolikiem będzie z pewnością testosteron. Jest on uznawany za mało szkodliwy. Oczywiście, gdy jest stosowany w odpowiednich ilościach. W niektórych krajach mężczyźni w podeszłym wieku stosują kurację testosteronem. Zostaje on przepisany przez lekarza i jest zażywany pod stałą kontrolą. Ludzie, jednak nie mając dostępu do legalnych produktów sięgają po próbki undergroundowe. Są one często zanieczyszczone i do końca nie wiesz, co znajduję się w danej butelce, prawda? Sterydy anaboliczne są potrzebne dla zawodowców, czyli dla osób, które zajmują się sportem zawodowo. Występują również różnego rodzaju kontrole antydopingowe. Dlatego nikt się nie przyznaję na forum, że zażywa anaboliki. Słyszymy często w mediach, że coś takiego miało miejsce na przykład na igrzyskach olimpijskich, zgadza się? Jest to prawdą! W tematyce branżowej krąży takie powiedzenie „nie ma takich co nie biorą, są tacy, co za późno odstawili środek”. Jeśli interesujesz się tym od dawna, to wiesz jak to wszystko dokładnie wygląda od kuchni.

Sterydy anaboliczne – co po odstawieniu wszystkich środków?

Gdy człowiek jest na „bombie”, to znaczy stosuję sterydy anaboliczne z pewnością czuje się wspaniale. Wszystko zaczyna mijać, gdy musi odstawić dany produkt, ponieważ przeciągając czas stosowania mogą pojawić się rozmaite skutki uboczne. Co wtedy? Nie można tak po prostu odstawić sterydów anabolicznych. Trzeba zacząć przede wszystkim od badań krwi, hormonów i wielu innych aspektów. Każdy organizm jest inny i inaczej zareaguje na dodatkowe bodźce z zewnątrz. Jeśli chcesz, aby Twoje narządy zaczęły pracować jak należy to musisz postawić przede wszystkim na dobrą kurację po cyklu sterydowym – potocznie zwaną „odblokiem”. W tym przypadku może Ci pomóc lek tamoxifen. Zażywanie go w odpowiednich proporcjach pomoże Ci doprowadzić organizm do wcześniejszego stanu. Wrócą wszystkie funkcje narządów, które zostały zablokowane poprzez dostarczanie syntetycznych składników z zewnątrz.

Tamoxifen – co to jest?

Tamoxifen jest niesteroidowym lekiem, który głównie stosuję się w przypadku wystąpienia raka piersi. Substancją czynną w tym przypadku jest tamoksyfen. Hamuje on wiązanie estrogenów w cytoplazmie, co przekłada się na podziały komórkowe w tkankach zależnych od estrogenów. Wchłania się on dobrze do przewodu pokarmowego. Kobiety, które stosowały ten produkt zniwelowały chorobę i mogły przedłużyć swoje życie nawet o dziesięć lat. Maksymalne działanie substancji czynnej znajduję się w przedziale od czterech do siedmiu godzin po zastosowaniu doustnym. Tamoksyfen i produkty jego przemiany gromadzą się głównie w wątrobie, płucach, mózgu, trzustce, skórze i kościach. Jest wydalany głównie z kałem w postaci różnych metabolitów. Stosowanie tamoxifenu zaleca się głównie po pierwotnym leczeniu raka piersi oraz w leczeniu zaawansowanego stadium tej choroby z przerzutami.

Tamoxifen – czy może być stosowany w każdym przypadku?

Jeśli mamy do czynienia z lekami, to wiemy, że zawsze występują jakieś przeciwwskazania. Nie można brać niektórych produktów przez cały czas, ponieważ mogą być toksyczne. Zbyt długie stosowanie zakazanych substancji negatywnie wpływa na nasze narządy wewnętrzne, a to może doprowadzić do naprawdę wielu schorzeń i chorób. Dlatego trzeba uważać i konsultować wszystkie nasze ruchy z lekarzem. Nie możesz stosować tamoxifenu, gdy masz uczulenie na jakiś produkt, który składa się na zawartość leku. Należy chować ten niesteroidowy lek przed dziećmi. Przeciwwskazaniami są również:
-ciężka małopłytkowość
-leukopenia lub hiperkaliemia
-ciąża
-okres karmienia piersią
Jak wiadomo, w tym ostatnim przypadku wszystkie negatywne substancje wraz z pokarmem dostają się do narządów wewnętrznych dziecka. Dlatego trzeba szczególnie uważać i zwracać uwagę na powyższe zalecenia.

Tamoxifen – dawkowanie!

Lek ma postać tabletek powlekanych, które w nadmiernych ilościach mogą obciążać nasze narządy wewnętrzne. Przeznaczony jest do stosowania doustnego. Nie można przekraczać zalecanej dziennej porcji, ponieważ wpływa to niekorzystnie na Twoje zdrowie. Jeśli masz jakieś wątpliwości, co do substancji, to powinieneś skontaktować się jak najszybciej z lekarzem. Zazwyczaj przepisuję się dawkę 20 mg na dobę. Oczywiście można ją zwiększyć do 40 mg na dobę, ale trzeba wszystko konsultować z wykwalifikowanym specjalistą. Niektóre kurację trwają nawet do pięciu lat. Zależne jest to od wykrytego stadium choroby.

Tamoxifen – działania niepożądane!

Jak w przypadku stosowania wszystkich leków mogą wystąpić nieprzewidziane skutki uboczne i różne uporczywe objawy. Dlatego przed zastosowaniem są bardzo ważne badania krwi, które pozwolą stwierdzić, czy możesz zacząć taką kurację. Oczywiście od tego wszystkiego jest lekarz. On zajmie się wszystkim. Trzeba jednak przypomnieć, że więcej jest pozytywnych aspektów z stosowania tego leku niż negatywnych. Mogą nastąpić różne objawy, między innymi:
-drżenie rąk
-uderzenie gorąca
-krwawienie z dróg rodnych
Na początku leczenia mogą pojawić się również takie czynniki jak: ból kości oraz ból w okolicach tkanki objętej chorobą, zwiększenie ilości trójglicerydów w surowicy, senność, bóle głowy, stany depresyjne, nudności i łysienie. Wszystkie objawy wypisane wcześniej nie muszą się pojawić. Każdy organizm jest inny i może przyswajać na różne sposoby dany lek. Dlatego nie można generalizować i wrzucać wszystkich do jednego worka. Możesz czuć się bardzo dobrze i nie odczuwać w ogóle dyskomfortu związanego z tym produktem.

Tamoxifen – inne zastosowania?

Jednym ze skutków ubocznych zażywania sterydów anabolicznych jest zahamowanie naturalnej produkcji testosteronu. Jak wiadomo mężczyźni potrzebuję tego hormonu, gdyż jest on bardzo ważny i odpowiada za wiele procesów w naszym organizmie. Dlatego tak istotnym elementem będzie solidne odblokowanie się po cyklu anabolikami. Wykorzystujemy do tego różne produkty, między innymi tamoxifen. Przyśpiesza on działanie niektórych narządów odpowiedzialnych za produkcję własnego testosteronu. Im szybciej wszystko wróci do normy, tym lepiej dla nas samych. Stosuję się go do zbijania poziomu estrogenów, które mogą spowodować różne objawy, na przykład takie jak ginekomastia. Szerokie zastosowanie tego leku jest powszechnie znane wśród sportów sylwetkowych. Kulturyści muszą uważać, aby nie przesadzić z pewnymi substancjami. Nadmiar testosteronu może się przeobrazić w podniesienie poziomu estrogenów, a to właśnie skutkuje problemami z gruczołami sutkowymi. Czasami podczas kuracji testosteronem bądź innymi środkami odczuwamy dyskomfort w okolicach klatki piersiowej, to znaczy swędzenie, spuchnięte sutki i obrzęk wokół gruczołu. W tym momencie jest podawany tamoxifen, aby zapobiec takim nieprzewidzianym skutkom. Ten produkt działa głównie na przysadkę mózgową oraz narządy płciowe, gdyż to one są odpowiedzialne za produkcję męskiego hormonu.

Zastanów się dwa razy!

Zanim sięgniesz po sterydy anaboliczne powinieneś się dokładnie zastanowić. Jak sami widzicie nie jest to takie proste. Nie wystarczy kupić tylko tych środków, trzeba jeszcze posiadać odpowiednie doświadczenie w tym zakresie. Dlatego osoby decydujące się na takie kroki muszą to robić pod kontrolą lekarza. Zazwyczaj są to zawodowcy, którzy mają określone umiejętności w danej branży. Zbyt długie stosowanie tych środków może prowadzić do powstawania trwałych skutków ubocznych. Szczególnie, gdy nie posiadamy wiedzy i nie wiemy jak dokładnie się za to zabrać. Niektóre medykamenty posiadają lecznicze zastosowanie i nie można ich w dużym stopniu negować. Wszystko ma swoje dobre i złe strony. Trzeba jednak spojrzeć na to wszystko z dystansem. Jeśli naprawdę potrzebujesz sterydów anabolicznych, to zrób to z głową. Nikogo nie można do niczego namawiać, ani niczego zabraniać. Każdy ma swoje podejście do życia i podejmie decyzję za siebie!

Jak sami widzicie tamoxifen posiada bardzo szerokie zastosowanie. Można wyleczyć tym naprawdę poważną chorobę jaką jest rak piersi. Znajdzie się również miejsce na ten środek w branży sportowej. Szczególnie w kulturystyce, gdyż tam często spotykamy osoby, które stosują sterydy anaboliczne. Mogą wystąpić nieprzewidziane skutki uboczne, jednak jest to normalne przy stosowaniu leków. Nawet tych na kaszel, prawda? Media stworzyły otoczkę wokół anabolików i cały czas mówią, że są one złe i zakazane. Jest to po części prawdą, ale w przypadku zanieczyszczonych produktów, które są dostępne na rynku. Gdy posiadasz środki przepisane przez lekarza, to nie powinieneś się obawiać. Oczywiście najważniejszym aspektem w tym przypadku będą badania. Stałe nadzorowanie i monitorowanie wszystkich aspektów przynosi oczekiwane rezultaty. Po cyklu sterydowym warto zadbać przede wszystkim o odblok. Jest on ważniejszy niż sama kuracja tymi produktami. Wszystkie nasze narządy, które biorą udział w tym przedsięwzięciu muszą wrócić do wcześniejszego stanu. Czasami nie jest to proste i wymaga wielu miesięcy leczenia i wyrzeczeń. Pamiętajmy, że zdrowie jest najważniejsze, gdyż nie kupimy go za żadne pieniądze. Często młodzi ludzie w poszukiwaniu szybkich efektów stosują sterydy anaboliczne. Jest to złe podejście i brak podstawowych wzorców, gdyż ten etap jest efektem końcowym Twojej ciężkiej pracy w danej branży. Jednak, gdy już nastąpi taki czas, to powinieneś zgłębić swoją wiedzę w tym zakresie. W dzisiejszych czasach jest mnóstwo możliwości zdobywania informacji, od internetu po różnego rodzaju książki.