Ostroga piętowa a fala uderzeniowa Warszawa

Kiedy wstajemy rano z łóżka i odczuwamy ostry, przeszywający, kłujący ból, tak jakbyśmy włożyli stopę w but, gdzie umiejscowiony jest kamyk, w okolicy naszej stopy, mogą to być pierwsze oznaki ostrogi piętowej. Charakterystycznym jest, że odczuwanie bólu następuje po pierwszym kroku od wstania. Zwykle jest to bardzo uporczywy ból, odczuwany w pięcie podczas poruszania się, który powoduje, ze nasze codziennie funkcjonowanie znacznie się ogranicza i utrudnia. W momencie, kiedy poczujemy takie objawy, nie powinniśmy czekać, aż jedynym ratunkiem będzie operacja, tylko natychmiast reagować, udając się na wizytę do specjalisty. Ostrogą nazywamy nieduże zwapnienie, mające kształt haczyka. umiejscowione jest w obrębie kości piętowej, od spodu lub z tyłu pięty. Zdarza się także, że osoby mające ostrogę piętową, w ogóle jej nie odczuwają. To uporczywe schorzenie zwalczyć możemy falą uderzeniową, która obecnie jest najlepszą, ogólnodostępną metodą. Fala uderzeniowa Warszawa daje nam skuteczność w wysokości 80 % wyleczalności. Można powiedzieć, że 16 na 20 pacjentów poddających się tej metodzie, widzi rezultaty. Już po pierwszych 4-5 zabiegów pacjent odczuwa wyraźną poprawę, a po 8-10 dochodzi do wyleczenia dolegliwości ostrogi. Podczas tej terapii ważnym jest robienie 5 dniowych odstępów czasowych między zabiegami, tak by tkanki miękkie miały możliwość regeneracji. Idealnym wsparciem dla terapii falą uderzeniową, będzie zainwestowanie w specjalne wkładki ortopedyczne, zwalczające ostrogę piętową i trzymające piętę we właściwej pozycji ale także zapobieganie występowaniu schorzenia w przyszłości.

Skąd bierze się ostroga piętowa ?

Występowanie ostrogi jest możliwe, kiedy nadmiernie uprawiamy aktywność sportową, zmagamy się z nadwagą, chodzimy lub biegamy w nieprzystosowanym do tych celów obuwiu. Fala uderzeniowa Warszawa będzie pomocna w momencie, kiedy przyczyny pośrednie, a dokładnie występowanie mikrourazów, które powstają na skutek przeciążenia ścięgna, doprowadzają do poważnych i uporczywych objawów, jakim są ból i dyskomfort podczas chodzenia. Zastosownie terapii będzie zapewne skuteczne, jednak kiedy nasze codziennie nawyki są niewłaściwe, może ona nie odnieść najwyższych efektów.